Subject: taotlus arhiveeritud dokumendi saamiseks (TIMO Houses OÜ, registrikood: 12413411 (pankrotis), pankrotimenetluse lõpparuanne)
From: "Kuldar-Jaan Torokoff | WALLESS" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 10:52:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun oma kliendi FF Yritysrahoitus Oy (registrikood 2802257-8,
Pohjoisesplanadi 35 Ab, 00100 HELSINKI, edaspidi: võlausaldaja) nimel ja
palvel, et saada järgmine arhiveeritud dokument: TIMO Houses OÜ
(registrikood: 12413411 (pankrotis), edaspidi: võlgnik) pankrotimenetluse
lõpparuanne.

Vajadus dokumendi saamiseks tuleneb Soome maksuameti äsjasest päringust,
kes tahab saada lõpparuande koopiat kontrollimaks, et võlgniku
pankrotimenetlus on lõppenud ning võlausaldaja raamatupidamine kajastab
pankrotimenetluse jaotist korrektselt (sh, et rohkem summasid ei laeku
ning laekumata võlgnevuse võib kanda raamatupidamislikult maha).

Lugupidamisega

Kuldar-Jaan Torokoff

vandeadvokaat

FF Yritysrahoitus Oy esindaja

Kuldar-Jaan Torokoff

Partner

[email-masked]

+372 5691 3479

Liivalaia 45, 10145 Tallinn, Estonia

 <http://www.walless.com> www.walless.com

Estonia, Latvia, Lithuania

Services provided by WALLESS are subject to terms and conditions available
on our  <https://walless.com/general-terms-estonia/> website. This e-mail
message and its attachment(s) (if any) are confidential and intended only
for the recipient(s) named above. If you have received this message in
error, please notify the sender immediately and delete this e-mail
message. Thank you.